دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

عطر یادت

با تو من چه کرده بودم که چنینین مرا شکتستی

به گدشته بر میگردنم به سراغ خاطراتم ..

تازه میشود

از تو داغ خاطراتم

به تو میرسم همیشه

در نهایت رسیدن

هر کجا باشی و باشم  به تو بر می گردم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا 3 شهریور 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

گل گلدون من
ماه تابون من
...
عزیز مهربان
سلام

در کنار تو بودن را بزرگترین و شیرین ترین رویای زندگی می دانم

در کنار تو صحبت کردن و شنیدن سخنان دلنشین تو بهترین لحظاتم می باشد

دلم می خواهد که همیشه ایام را به کامت شیرین نمایم دوست دارم تا قلبم فقط برای تو بتپد

دوست دارم زمانی که چشمانم در سپیده دم از هم گشوده می شوند

تنها چهره ی زیبای تو را در برابر خود ببیند

و زمانی تبسم بر لبم جاری سازم، که نگاه پر محبت تو مرا مست و مدهوش کند

نگاهت پر سوز است ،سوزشی از یک عشق ،از یک پیوستگی

هر لحظه خریدار کوچکترین نگاهت هستم .چشمانت زلالی خاصی دارد

لبخندت همچو شکوفه ایی است که آرام،آرام شکفته می شود

چقدر زیبا بر من لبخند می زنی و با آن لبخندت بر روی چهره ی غمگین من سمپاشی میکنی

و آفت بزرگ غم و اندوه را از من می زدایی.

پاکی همچو باران،خوشبویی همچو یک شاخه گل مریم .

چگونه بگویم که ساعتهایم از بودن با تو ،برایم پر می شود
از بودنت لذت می برم

بودنت را نعمتی بزرگ می دانم

بهترین عشق زندگیم، محبت را در پاکی نگاهت معنا کردم

و صداقت را در وجود مهربانت حس کردم

نگاهت چه پر شور و نشاط انگیز است

لبانت چه سوزان و آتشین است

برق نگاهت به من امید تازه ایی داد

بوسه های شیرینت به من جان تازه ایی داد

با من بمان،با من بمان

ای عزیز مهربان

گل من همیشه با تو بودن برای من خود زندگیست
تو دلیل زنده بودن من هستی
معنای زنده بودن من یعنی بودن تو در کنار من
هر نفسی که می کشم به امید زیستن در کنار تو
تو خود عشقی برای این تن خسته من
آن لحظه که تو نباشی من نیز نیستم
قشنگ من
وقتی تو درکنارمن هستی انگار همه ای دنیا را دارم
من به داشتنت می بالم به بودنت میبالم
تو همه زندگی من هستی تو همه وجودی برای من
اول وآخر زندگی من
با نام و یاد تو شروع میشه
با تو آری بی تو هرگز
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد