دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

گریه نمی کنم

 ؟

پشت کدوم سد سکوت پر می کشی چکاوکم 

 لب ریزم از تو و سرشارم از عطر تو

هنوزم عطر نفس هات تو یادمه

شب های رفتن تو شب های بی ستاره س

ببین که خاطراتم  بی تو چه پاره پاره است

با هر نفس تو سینه بغض تو گلومه

با هرکی هرجا باشم عکس تو روبرومه

چی میشه بر گردی به روز های گذشته

؟

نظرات 3 + ارسال نظر

موفق باشید و به توانایی های خود کم بها ندهید...

ناناز 5 شهریور 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://onlynanaz.com

بگو آیا به یاد من دمی سر می کنی یا نه
تو هم یادی زآواز قناری میکنی یانه
دل من تشنه و خواهان یک جرعه نگاه توست
مرا در شهر چشمانت شناور می کنی یا نه
هزاران بار گفتم دوستت دارم عزیز دل
بگو احساس قلبم را تو باور میکنی یانه
تمام شعرهای سبز و نارنجی برای توست
غزل های مرا آیا تو از بر میکنی یا نه
دمی غافل نبودم از خیال خاطرت آری
تو هم آیا به یاد من دمی سر میکنی یانه
نوشتم نام زیبای تو را بر صفحه قلبم
تو آیا اسم من را ثبت دفتر می کنی یا نه
و حرف آخر من این که شبهای سیاهم را
به مهتاب نگاه خود منور می کنی یا نه
جانم به قربانت

ساناز 6 شهریور 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

چی میشه بر گردی به روز های گذشته؟
.............................................................
...........................................................
همیشه سکوت سرشار از ناگفته هاست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد