دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دلم تنگ شده

یاد روزهای بهاری  

 

یاد خوندن قناری 

 

یاد اشک های تنهایی  

 

نمی دونم این چند هزار کیلومتر چرا به اندازه یه دنیا دوری را کم مبکنه و اصلا انگار تو همین کوچه بود که با هم گذر کردیم  ،انگاری دیروز بود که بارون میومد خیس خیس شدیم  یادش بخیر ... 

 

جای این جمله امروز چقدر خالی است ! روزی این جمله تمام حال مرا بازگو می کرد .واژه واژه اش بوی تنهایی مرا تمام و کمال می پراکند . امروز اما ، دل تنگ بودن معنایی ندارد ! حس امروز من دلتنگی نیست. انسان برای آنچه که اکنون ندارد ، اما دیروز داشته است و فردا شاید داشته باشد دل تنگ می شود . 

 

گریه کردم گریه کردم ، اما دردمو نگفتم تکیه کردم به غرورم ، تا دیگه از پا نیقتم چه ترانه بی اثر بود ، مثه مشت زدن به دیوار آهنی اولین فصل شکستن ، آخرین خدانگهدار ! من به قله می رسیدم ، اگه هم ترانه بودی صد تا سد رو می شکستم ، اگه تو بهانه بودی …اگه تو ترانه بودی …اگه تو بهانه بودی … اما ما نخواستیم هم ترانه بمانیم ، ما بهانه مان را گم کردیم و پشت سد و پای کوه آخرین خدا نگهدار را هم از یکدیگر دریغکردیم . 

 

یاد روزهای ابری ،  یاد گریه قناری ، دلم من هنوز ابریه ، دلم من پاییزی هست هنوز هوای اونم ابریه حس میکنم  غروب که بشه بارون میگیره ....

نظرات 1 + ارسال نظر
نانازی 12 شهریور 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

من

شبیه سماوری بی آب

خسته از انتظار می سوزم

روز با چرخ زندگی تا شب

درزهای گلایه می دوزم

من برای توئی که اینجا نیست

پشتِ هم چای داغ میریزم

روی پاگردِ خانه من تا شب

از سلامی صبور سرریزم

شاید

امشب حضور شیرینت

بعد صدها بهانه برگردد

عشق

شاید شبیه نانی گرم

روی دستت به خانه برگردد

می خَزَم لای دفتر شعرم

می چکد واژه های غمگینم

توی شعرِ { فروغ } می لولم

سفره را هــــــــــــی

دوبــــــاره می چینم

شعر

اینجا شبیه هر چیزی ست

شکل دلواپسیِ هر ماهت

شکل فیش حقوق یا اقساط

با هجای کشیده ی آهت

اضطرابِ رسیدنت در شعر

هی سرَک می کِشد خیابان را

هی ترَک میزند سکوتی سرد

شیشه ی گرمِ ترسِ ایوان را

باز هم پلک میزند با من

عقربکهای ساعتی بد خواب
من
غذایی که از دهن افتاد
من

همیشه سماوری بی آب



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد