دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سحرگاه

حالا سحره و دلم گرفته و تنهام دارم به یاد توگوش میدم . یادته گفتم  اگه سحر باشه  یادت میکنم حالا  چند شبه که تا سحر به یادتم اما چی کنم . امروز گریه کردی ...

 

وقتی تو گریه میکنی  

 

وقتی تو گریه میکنی
ثانیه شعله ور میشه
گر میگیره بال نسیم
گلخونه خاکستر میشه
وقتی تو گریه میکنی
ترانه ها بم تر میشن
شمعدونیا میترسنو
آیینه ها کمتر میشن
وقتی تو گریه میکنی
ابرای دل نازک شب
آبی میشن برای تو
ستاره ها میسوزنو
مثل یه دست رازقی
پرپر میشن به پای تو

وقتی تو گریه میکنی
غمگین میشن قناریا
بد میشه خوندن براشون
پروانه ها دلگیر میشن
نقش و نگار میریزه از
رنگین کمون پراشون
وقتی تو گریه میکنی
وقتی تو گریه میکنی
وقتی تو گریه میکنی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا 22 شهریور 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://roozhayeroshan.mihanblog.com

می خواستم اسمتو گل بزارم اما ترسیدم پژمرده بشی
خواستم بزارم آفتاب اما ترسیدم غروب کنی
اسمتو میزارم نفس که اگه نباشی منم نباشم
سلام نفس
دلم تنگ شده...
من مانده ام و شعر سرودن بی تو

از خواب غزل پلک گشودن بی تو

دلگیرم از این زندگی اجباری

با مرگ برابر است بودن بی تو

آسمان نگاه خسته ی من خانه ی ابرهای بارانزاست

نیستی و نبودنت تنها غصه ی آفتابگردانهاست


در نبود تو سهم چشمانم این یکی اشک و آن یکی خون است

دستمالی که یادگار تو بود مثل سدی مقابل دریاست


روی بال خیال می رفتیم و تو گفتی همیشه می مانی

باز گفتی نترس باکی نیست تا که هستیم و تا خدا با ماست


کاش می شد که سهم من بودی.سایه ات بر سر دلم می ماند

کو شقایق که اعتراف کنم تا که باقیست زندگی زیباست

زندگی زشت.زندگی زیبا پر سردرگمیست بدون از تو

کاش پیغمبر نگاهت بود که از این عمر برزخی می کاست


لحظه ای که همه غریبه شدند تو به چشم من آشنا بودی

چند روزیست نبودی اما چند سالیست قلب من تنهاست


در زمینی که عاری از عشق است در فضای سیاه بدون از تو

می توان با تمام جرات گفت مرگ پایان این کبوترهاست

******
در چشمهای خویش مثل تو بی تاب می شوم

وقتی نگاه میکنم به تو ، مهتاب می شوم

آنقدر فکر کرده ام تو منی من تو ام که شب ،

آیینه در بغل گرفته و بی خواب می شوم

*********
به یاد گذشته های نه چندان دور

سهم ما از غزل این است که با هم با شیم

روی این دفتر پر خاطره محرم با شیم

سالها پنجه مژگان تو بر تار دلم

میزند زخمه که آهنگ غم هم با شیم

من به الهام تو هر شب غزلی میگویم

تا به عهدی که میان است مصمم باشیم

ما به یک آینه از عشق قناعت کردیم

تا به چین خوردگی آینه مرهم باشیم

بی تو در باغ بهشتی تن من می سوزد

با تو ای کاش که در قعر جهنم باشیم

***********************

آن لبت میوه ممنوعه باغ ازل است

وقت عصیان شده برخیز که آدم باشیم

****************************
لطفا عریانی شعرهایم را به نجابت نگاهت ببخش
دوستت دارم
منتظرم...


باران 23 شهریور 1387 ساعت 04:38 ق.ظ http://bmeslebaran.blogfa.com/

.................* . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . * * .

لیلا 24 شهریور 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.barbadrafte.persianblog.ir

این ترانه رو دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد