دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

جای خالی

خالی یعنی جای تو


بی تو یعنی خالی


حالا من مدت هاست که خالی هستم 


-------------------------------------------------------------------------------------------


پ ن : امروز کلید قلبم را بهت دادم گم نکنی شیطون سر به هوای من

نظرات 3 + ارسال نظر
عشقmatt 22 مهر 1387 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.matt.blogsky.com/

پس با این حساب من هم خالی هستم

همه خالی هستن نمی دونن

مهسا 23 مهر 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

سلام نفس

عشق مرا در نگاهت تیره و تار مکن ،ای مهربان
نور چشمانت را برایم خاموش مکن،ای مهربان

من سوخته ام از شرار عشق،تومرا دریاب
خرقه پوش از این باران عشق شدم،تومرا دریاب

قفل سنگین قلبت را برایم باز کن،ای نازنین
شعر سپید عشقت را برایم آغاز کن،ای نازنین

می خواهم تورا ،در این لحظه های سخت با من باش
می گذارم نام تو را ،در این سینه سبز با من باش

تو آن ستاره ی در خشان در سینه ی عاشق منی،میدانی
تو آن زورق غریب اندیشه ی ذهن عاشق منی میدانی

می گریزم از افسون دیده ی پر مهرت ،ای جانان من
می شتابم به سوی آن قلب خفته و مهربانت ،ای جانان من

مردم طعنه ها زدند و گفتند از این عشق پر شرار من
ز آن آتشی فکندند در این قلب بی قرار و بی ریای من

بهر فریب آنان نام تو را هرگز بر زبان نیاورده ام دگر
می ترسم از این فریب جانسوز که من تو را نیابم دگر

می روم تا ساحل آرام عشق یابم تو را ،ای شیرین جان
می سرایم لحظه های عاشقی خوانم تو را ،ای شیرین جان

میروم بی شک در این راه تو را می بویم ای دلدار من
غم هجران تو را همراه خود می سازم ای دلدار من
دلم گرفته برایت

برا ی تو که تنها سهم من از این دنیایی
من از تنهایی امواج سرگردان

از این بیتابی ممتد

از این شب زنده داری ها

من از سرگشتگی هایم نمیگویم

مبادا خاطرت از گرد اندوهم کدر گردد

که از هرم نفسهایت

بهار ناب چشمانت

هزاران شعر میسازم

سرودن٬ دلخوشی٬ لبخند....

به گشتن هم ٬نمیابم!

در این بیقوله متروک

برایت شعر میسازم

برایت شعر میسازم!

من بی تو یخ کردم،زمینی سرد سردم... خورشید من برگرد تا دورت بگردم

دوستت دارم

یا حق

نظرات خود را کوتاه کنیئ . اینجا دفتر خاطرات شخصی شما نیست .

ساناز 25 مهر 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

جز تو .....
نزدیک تر از نفس بهم....

نفس تو نفس من است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد