دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روزهای آذر و در جستجوی عشق

دیگه یادمه رفته 21 آذر بود یا 21 آبان دیگه اون حلقه زرد رنگ که با هم توش نوشتیم تاریخ را که همیشه یادمون بمونه یادم رفته . دیگه یادم رفته که اون کوچه ، کوچه خاطره هاست یادم رفته . یادم رفته که چند سال گذشت ، یادم رفته خوبی هاتو فراموش کردم مهربونی تو دیگه دلم نیست اون دل قدیم دلم پر شده از بدی تو ، دورغ ، نیرنگ و فریب و بی اعتمادی


روز های غمگینی هست

لحظه خدافظی به سینه ام فشردمت

اشک چشمام جاری شد دست خدا سپردمت

دل من راضی نبود به این جدایی ببخش

اگه یه وقت آزردمت ولی نبخش

تا بخشوده باشم

نظرات 19 + ارسال نظر
ناناز 16 آذر 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://onlynanaz.com

سلام

به تکه نانی آغشته ام

پیوست به نفس

در هراس از بایدها و نبایدها!

شایدها ونشایدها!

سالهاست

در پستوی همیشه باور

سوراخ های تحقیر و بی مهری ات را

وصله می زنم.

تا بدانی

من همان همیشگی ام

همان که به فضیلت های یک زن خوب!

خوب واقف است.

آری تو خوب می دانی

نمک گیر وظایف اجدادی خویشم!

پس آسوده باش.

راه بیا با من
راهی نیست که نتوان رفت
شعر بخوان با من
شعری نیست که نتوان گفت

راه بیا با من
تا را هی شویم به آن سوی تپه غزل
بر گردیم از آن پشت
دست به دست گل به بغل ....


نرفتی از لحظه های زندگیم


کوچ نکردنت بی بهانه کرد مرا

آه ای شور نغمه خواندن من

ماندنت با ترانه کرد مرا

بی تو و آن نگاه دلجویت

لحظه ها سخت می رود برمن

چشمهایم در انتظار تواند

عشق من ای تمام هستی من

دیدن خنده های شیرینت

می دهد جان تازه ای برمن

گفته هایت لبالب از امید

شوید اندوه ودرد از دل من

من که چشمم همیشه در راه است

تا به سویم دوباره باز آیی

انتظارت همیشه شیرین است

خالق لحظه های رویایی

یا حقیقت

لیلا 18 آذر 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.barbadrafte.persianblog.ir

آی عشق...آی عشق چهره آبیت پیدا نیست.

مهسا 18 آذر 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

سلام نفس
باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

با اینکه بی تاب منی بازم منو خط میزنی

باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دل گیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور

وقتی به من فکر میکنی حس میکنم از راه دور

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره

عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی

محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی

محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
پیدات کنم حتی اگه .. پروازمو پرپر کنی .. محکم بگیرم دست تو .. احساسمو باور کنی
آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی

ناناز 22 آذر 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://onlynanaz.com

تقدیم به تو که نگاهت از آفتاب روشن تر است.

در شب یک روز پائیزی سرنوشت و زندگی ام را به صداقت نگاهت گره زدم.و با تو معنی خوشبختی و عشق واقعی را فهمیدم.بیست و یک آذرماه سالگرد باهم بودنمان را
به تو تبریک میگویم. هزار شاخه رز سپید به نشانه ی صداقت و ده هزار شاخه رز زرد به نشانهی گرمی عشقمان تقدیم تو می کنم

دوستت دارم نفس من.

مهسا 22 آذر 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://http:

لحظه آمدنت...


با دلی خسته از این فاصله ها،

پشت این پنجره می مانم و از

لحظه دیدار سخن می گویم.

از همان دم که به دنیا ارزد

که اگر فرصت دیدار میسر گردد،

چه بگویم با تو؟

با تو از غربت هر ثانیه ام

از شب و روز که بی تو سر شد

از غم و گریه و تنهایی

حکایت بکنم؟

یا که از قسمت و تقدیر

شکایت بکنم؟

و اگر باز رسی

هدیه ام چیست به جز

یک سبد عاطفه و

آسمانی احساس

و دلی عاشق و پاک.

من هنوز در تب و تابم

از سر شوق نلرزد دستم

تا تو را تنگ در آغوش کشم.

و پر از آشوبم،

کز سر شور نریزد اشکم

تا تو را خوب تماشا بکنم.

و چه زیباست

پس از این همه تنهایی و دلواپسی

از تو لبریز شود احساسم.

خانه سرد من از عطر تو سرشار

و گل یاس شکوفا شود از یمن حضورت

گل من:

با دلی کوچک و تنگ

کنج این خلوت تنهایی خویش

لحظه آمدنت را از خدا می خواهم...

م 22 آذر 1387 ساعت 09:17 ب.ظ

خدا کریم است
دارم میرم بیمارستان
خدا حافظ

ساناز 5 دی 1387 ساعت 09:11 ب.ظ

روز تولد تو نیمه جونی جون گرفت
تشنه به دریا رسید
فردا واسه من روز بسیار بزرگی هست.........
با تمام وجودم تبریک میگم .........
بقیه اش باشه واسه بعد
می بوسمت........

ناناز 6 دی 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://onlynanaz.com

سلام نفس
لطیف ترین یاس های سپید را درمیان حریری هفت رنگ از ابریشم قاب می پیچم و آن دسته گل را به غنچه های رز سرخ مزین میکنم و در این روز بزرگ به تو و تمام خوبی هایت تقدیم می نمایم شش دی ماه ُروز شکفتنت مبارک.

آسمان وقف نگاهت گل من * مانده ام چشم به راهت گل من
هر کجا هستی و باشی گویم * که خدا پشت و پناهت گل من

مهسا بانو 6 دی 1387 ساعت 05:38 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

نها ستاره پرنور قلبم
بهترین لحظات زندگی را به من هدیه می کنی
ومن عاشقانه به تو تکیه می کنم
وجودت تنها مامن ارامش من است
6 دی ماه ،سالروز شکفتن گل وجودت مبارک.


رواق منظر چشم من آشیانه توست
کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به کلبه ام بیا
برایت جشن تولد گرفتم

دوستت دارم نفسم

تنها صدف دریا ی دلم
به یمن آمدنت ،هزاران ستاره در آسمان دلم خندید و من باور کردم عشق در کنارم است . برای تو وقلب پاکت که اولین و آخرین حکایت بی نهایت مهری مینویسم که دوستت دارم .
عشق را با چشم تو در خواب دیدم و با دست های مهربانت بر سر تمام غصه هایم چتر گرفتم . من پا به پای تو به روزهای نیامده رفته و با نگاهت به تماشای فردا نشسته ام.
دوستت دارم و سالروز قدوم رویایت را صمیمانه شادباش می گویم.

*بهترین بهانه زندگیم تولدت مبارک باد.*

نانازی 6 دی 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://onlynanaz.com

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک. تولد، تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک. لبت شاد و دلت خوش تو گل پرخنده باشی بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی.

مهسا 6 دی 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

محمد عزیز

روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشونیم به خاکه!


-----------------

عشق رادر تو دیدم ، جاده همسفر می خواهد ، تورا برگزیدم ، چه خوب شد به دنیا آمدی وچه خوب تر شدی که دنیای من شدی ، پس برای من بمان که چشمانت ساحل آرامش قلب من است ، قشنگ ترین ترانه ها در سبز ترین شادی ها در ۶ دی ماه با 1363 شاخه گل رز سرخ به مناسبت تولدت تقدیمت باد .

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات تولدت مبارک
-----------------()---()-()--()---()
-----------------||---||-||--||---||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ای شب چراغ خانه ام خجسته سالروز تولدت مبارک باد.

:(¯`·.¸¸•*´¨`*•محمد مـــهــربــون•*´¨`*• ¸¸.·´¯)
تولد تو تولد همه خوبیهاست
تولد تو ،آغازیست برای یه دنیا مهربانی
تولد گذشت ،تولد مهربانی
تولد فداکاری،تولد همه پاکیها
تولد احساس،تولد دوست داشتن
تولد خوشبختی ها،تولد امید
تولد آرامش،تولد یک فرشته
تولد یه زیبایی،تولد یک بهار
تولد زلالی دریا،تولد عشق
تولد یک انسان به تمام معنای واقعی
تولد تمام روزهای قشنگ زندگی
تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند
و هنوز جمله ای که بشه تورو باهاش وصف کرد متولد نشده
تولدت مبارک عزیزم

(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)¨) ¸.•*¨)
.*.* .* .* .* .* .() ().() () () ()().* .* .*.* ¨) ¸.•*¨)
.* .* .* .*.* .* .||| || ||| || ||| || .* .* .*.* ¨) ¸.•*¨)
.* .* .* .* . *@@@@@@@@@@@ .* .* ¨) ¸.•*¨)
.* .* .* .* .*@/////////////////////@ .* .* .* ¨) ¸.•*¨)
.* .* .* . *@@@@@@@@@@@@@.* .* . ¨) ¸.•*¨)
.* .* .* .* @///////////////////////////@ .* .* ¨) ¸.•*¨)
.* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@.* .* ¨) ¸.•*
.* .* .* @////////////////////////////////@.**¨) ¸.•*¨)
.* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@**¨) ¸.•*¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¨) ¸.•*¨)¨) ¸.•*¨)¨) ¸.•*¨)¨) ¸.•*¨
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ¨) ¸.•*¨)¨) ¸.•*¨)

ساناز 7 دی 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

گفتم بیا با هم بریم
گفتی که راه رو بلدی..........

مهسا 7 دی 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://roozhayeroshan.mihanblog.com

عزیزم روز میلادت مبارک
برا ی روز میلاد تن خود من آشفته رو تنها نزاری
عزیزم جشن میلادت مبارک
منو اون سوی جشن دل نزاری
تنها دلیل زنده ماندنم در این دنیا تو هستی
همین و بس
عاشقانه با بالاترین احساسی که دارم تقدیم به تو می کنم
دوستت دارم و تولدت مبارک
میلاد تو، میلادِ طراوت باران بهاری است. میلاد باران، جلوه ای از محبت آسمان است. ...
نگاهت را قاب میگیرم در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی بخشید, امروز روز توست عزیزم روز میلادت مبارک ...

مهسا 7 دی 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://professionalhardware.blogfa.com

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام نفس

تو دیروز متولد شدی

و من باز هم به نام تو

زندگی را جشن گرفتم

و ثابت کردم

که شماره‌ی شناسنامه‌ات

هنوز هم عدد معتبریست

برای شمارش معکوس ...



۲)

چراغ‌ها را روشن نکن

امشب خورشید به نام تو غروب نخواهد کرد

و شمعی خواهد شد جاودانه

روی شیرینی‌های خانگی من

برای تولد تو!



۳)

بیست و چهارمین شمع را هم برای تولدت روشن می‌کنم

ای آتش حل شده در خنده‌ی آهنگین من!

می خواهم به اندازه تمام سهره‌های جنگل نور

آواز سر دهم که

آآآآآآآآآآآآآآآآآآی!

تمام ماه‌های سال من

دی ماه شوید!

***

بوی بهار نارنج دهانت می‌پیچد در تنم

و می‌دود تا ته حنجره‌ی سهره‌های جنگل نور

نسیم که لای لب‌هایت بدود

بیست و چهارمین شمع را هم برای تولدت ...

مبارک باشدت این روز و همه روز

خــــــــــــــــــــــــــــــــــاکی شدنت مــــــــــــــــــــــــــــبارک ....
زادروزت مبارک

Happy birthday, now and everytime

مبارک باد بودنت عزیز دل

مهسا 11 دی 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://ashianeheshgh.blogfa.com

سلام عزیز مهربون

به قلب مهربانت افتخار می کنم

______000000
_____00000000
____0000000000
____0000000000
_____00000000
______000000
_________0
_________0
________0
_______0______
_______0
________0____
___________________0______________000000
__________________000____________00000000
____________0____00000____0_____0000000000
___________000___00000___000____0000000000
__________00000____I____00000____00000000
____________I_____000_____I_______000000
___________000____000____000_________0
___________000____000____000_________0
___________000____000____000________0
___________000____000____000_______0
___________000____000____000_______0
_______0000000000000000000000000
_______0000000000000000000000000
_______0000000000000000000000000
_______0000000000000000000000000
__00000000000000000000000000000000000

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^##^##^^^^^^^^^^^^^#^^^^^^##^##^^
^^^^##^##^^^^^^^^^^^^##^^^^^^##^##^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^^
^^#^^^^^^^##^^^##^^^^##^^^###^^^^##^
^##^^^^^^^##^^^^##^^^##^^#^^##^^^##^
^###########^^^^^######^^##########^
^^#########^^^^^^#####^^^^^#######^^
^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^^^^##^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^^^^##^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^^^^##^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#^^^^^^^#^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^
^^#^^^^^^^##^^^^^^##^^##^^^^^^^^^^^^
^##^^^^^^^##^^^^^^##^^##^^###^^^^^^^
^###########^^##^^#########^##^^^^^^
^^#########^^^##^^^########^##^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^##^^^^^^^^^^^###^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^^^
.
.
!
.
.....♥..................♥.........................♥...
♥...............♥..............♥......................
........♥.........................♥..................♥
...♥.................♥...................♥............
..........♥.............♥....................♥.......♥
.♥...........♥................♥...........♥...........
.............♥...................♥..............♥.....
...♥..............♥...................♥.............♥.
......♥......♥ تولدت مبارک مهربان ترین ....♥......♥...
........♥............♥.................♥..............
.♥...............♥..................♥...............♥.
..............♥............♥.................♥........
.........♥...........♥................♥............♥..
..............♥.............♥................♥.......♥
...♥...........♥........♥....................♥........
.......♥..................♥............♥............♥.
............♥............................♥............
.♥..............♥.............♥.................♥.....
...♥.................♥..............♥................♥


Happy Birthday mohammad
Happy Birthday mohammad
Happy Birthday mohammad
Happy Birthday mohammad
Happy Birthday mohammad

ساناز 12 دی 1387 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام گلم همنفسم
عصر ما عصر فریبه
عصر اسم های غریبه
عصر پژمردن گلدون چترای سیاه تو بارون
شهر ما سرش شلوغه وعده هاش همه دروغه........

ناناز بانو 12 دی 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://onlynanaz.com

سلام
مطمئنا امروز رو داریم

و ان شاالله فردا هم مال ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد