دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

یاد نفس تو

امشب به یاد تو ، در پرچین خاطراتمان نشسته ام

و آسمان قلبم را به لطافت باران یادت

میهمان کرده ام

امشب به یاد تو! بغض سکوت را ، در گلوی زنگار گرفته ام ، شکسته ام

امشب به یاد تو ، با مداد قرمز آرزوهایم

طرحِ لبخند را بر لبان خشکیده ام ، کشیده ام

امشب به یاد تو ،

در برهوت تنهائی ام نشسته ام

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا 21 دی 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

سلام نازنین یارم
تا وقتی هستی ماه من،به ماه نگاه نمی کنم
فقط خودم فقط خودت
تو که همه زندگی ام بودی و هستی
از گذشته های دور
در خواب و رویا
حالا در بیداری
تمام پاکی ات را
و مهربانیت را
بر جای جای خاک وجودم
سجده می کنم.

***
گره بزن به نام دل مگر که بخت وا شود

غریبه ی نگاه تو دوباره آشنا شود

ز تار و پود این گره بباف خنده ای ز نو

که وصله وصله های غم ز قلبمان جدا شود

گره بزن به سبز این دقیقه های نو قدم

قرار و قول تازه ای که عشق،... نخ نما شود

گره بزن تو را به من، بدوز روز را به شب...

ببخش ماه را به مهر... تا که ما بنا شود

هزار و سیصد و ...من و ... هزارها هزار... تو ...

بخوان... (( مقلب القلوب ...)) تا غزل به پا شود ...

******
غزل صداقت احساس می شود وقتی ...

دلم شکوه گل یاس می شود وقتی ...

تو را در آینه باران لحظه می بینم ...

نگاه پنجره الماس می شود وقتی ...

برای از تو سرودن قلم دوباره ز شوق

دچار لرزه و وسواس می شود وقتی ...

و ... وااااای ... قافیه ها هم دوباره تب کردند...!!!

ردیف و قافیه آماس می شود ... وقتی ...

و ... من ... من ... آه ... من ... آقا ! دوباره این لکنت !

غزل صداقت احساس می شود ... وقتی ...

*دوستت دارم نفسم*

ناناز بانو 21 دی 1387 ساعت 12:59 ق.ظ http://onlynanaz.com

به نام خداوند مهربان
نفسم مهربان یارم

با چهره ی عشق و مهر لبخند بزن

ششتینه ترین سپهر ! لبخند بزن

پاینده ترین رفیق دی ماه دلم

پرورده ی ماه دی ! لبخند بزن

همین تقدس قلبی میان مسجد ایمان

همین تبلور هفتی ز آفتاب و ز (( باران ))

همین تبسم عشقی همین نهایت باور

همین طلوع رسیدن ز آفتاب وفا ،تر

همین شروع بهاری که می رسد ز غزل ها

ز جاده های من و تو که می رسد به شهر ما

همین بلند نشینی بزرگ مرد نگاهم

ستاره پرور نوری و سایه پرور ماهم

شمیم یاس غزل ساز شعرهای منی و

برای باور آغاز ابتدای منی و

قسم به حرمت دستات دوست دارمت آقا

مرا ببر تو به همرات دوست دارمت آقا

نشان سرخ وفایی وآشنای خدایی

تو اعتبار درختی تو بیش از این همه هایی

همین که ثانیه آغاز با تو بودن من شد

همین که مثنوی تو پل سرودن من شد

هزار و سیصد و شصت و سه بار تو را من

نه !... قد حرمت هر دل که آفرید خدا من

قسم به زندگی آب دوست دارمت آقا

به قطره قطره ی مهتاب دوست دارمت آقا

شهاب می شود این شعر و آفتاب تویی تو

خمار می شود این من شراب ناب تویی تو

ادامه ی همه ی بیت های شعر تویی و

سه نقطه های من و انتهای شعر تویی و

سه نقطه ... حرمت عشقی سه نقطه ... باز سه نقطه ...

همین تبسم عشقی ... همین نیاز ... سه نقطه

من با تو که باشم ته دریا شدن است
هرقطره اشکم همه معناشدن است
وقتی که جهان نیز شبی پرخطراست
دیدار تو ای صبح چو پیداشدن است

*همیشه در قلب منی
دوستت دارم تا آخرین نفس*




لیلا 22 دی 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.barbadrafte.persianblog.ir

امشب در سر شوری دارم...امشب در دل نوری دارم...امشب... .

ساناز 25 دی 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

مرسی گلم از این که به یاد من بودی
یادم کردی من هم همه جا به یادت کردم........
از این این همه پر احساس واسم نوشتی ممنونم.......
به یاد پارگینگ شاپور..........کلی خندیدیم یادش بخیر
من منتظر بودم بیاد خیلی دلم تنگ شده بود........

ساناز 25 دی 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

چه جوری از عشق بگم
گریه نمیزاره.........

آشیانه عشق 26 دی 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://onlynanaz.com


´´´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´ســـــــــلاممممم¨¨*
´´´خوبی محمد عزیزم؟؟؟؟؟؟¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000

می خونم آیه ای نو از کتابت
شاید با واژه ای آروم بگیرم
بذار لبهاتو روی قلب خستم
می خوام با بوسه ای از تو بمیرم
***
بریز این حس پر کشیدنو باز
توی رگهای من تا پر درآرم
بشم همرنگ لحظه های پرواز
شاید از عشق پاکت سر درآرم
***
بذار سر روی پای شب بذارم
ببندم چشممو رو خواب دنیا
لالایی جز صدای پای تو نیست
داری نزدیک من می شی تو رویا
***
می خونم آیه ای نو از کتابت
دارم با واژه ها آروم می گیرم

بذار لبهاتو رو لبهای بستم

می خوام با بوسه ای از تو بمیرم

*****


دوستت دارم






برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد