دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

ظهر جمعه

امروز روز دلگیری بود ، چند روزیه همه چی برام بی معنی شده و بی صدا ، مرتب از اون کوچه میگذرم . کاش زود فردای جمعه بشه . 

 

ح د :آدم وقتی سنگ صبورش را ازدست میده دیگه کی میتونه جای اون را بگیره ، تو دورت شلوغه من تنها من هم درون تنهام و  هم  از بیرون  . خودت کمکم کن نزار تو آتیش بسوزم ، روز ها از تنهایی می سوزم و شب از غم دوریت  . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
هنرور 9 اسفند 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

ترفند های شگفت انگیز فتوشاپ فقط با چند کلیک

http://iranweb3.com/weblog/entry.php?u=honarvar&e_id=37377

ناناز 10 اسفند 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://onlynanaz.com

به نام خداوند گلها و پروانه ها
سلام عزیزم
دلم برایت خیلی تنگ شده
...
به تماشا سوگند
و به آغاز کلام
آفتابی لب درگاه شماست
که اگر در بگشایید، به رفتار شما می‌تابد!
سهراب سپهری

*
ساده باشیم چه در باجه ی بانک
چه در زیر درخت...

یه‌کم ساده‌تر... اون وقت می بینی تو چند ثانیه قضاوت‌هااز بین میره، چین متفکرانه ابروهات باز میشه و صدای سه چهارتا گنجیشک هم شنیده میشه!

...

فکر کنم ساعتها و ساعتها می‌توان در مورد سادگی نوشت. از ساده زیستن که کم سخت نیست...تا ساده‌تر نگاه کردن و پیچیده‌نکردن مسائل و دائم دنبال دلیل و منطق و قصد و غرض نگشتن برای اتفاقا و رفتار آدمای دور و برمون که خیلی تمرین می‌خواد.

بدون اینکه بخوام کار رو خیلی سخت و تکنیکی کنم به این نتیجه رسیده‌ام که گاهی صرف یادآوری به خودمون که ساده‌تر شو! کلی از مسائل ما رو حل می‌کنه. یه‌کم فکر ساده‌تر، یه‌کم نگاه ساده‌تر، یه‌کم رفتار ساده‌تر و بی‌شیله پیله‌تر. یه‌کم خوراک ساده‌تر، یه‌کم حرف زدن ساده‌تر...بانمکه که حتی گاهی رها کردن عضلات شقیقه‌ها و دور چشم‌ها کلی ساده‌ترمون می‌کنه و کمکمون می‌کنه ساده‌تر و راحت‌تر نگاه کنیم...همین الان می‌تونی امتحان کنی

و شاید مهم‌تر از همه...یه‌کم زندگیه روحی ساده‌تر...یه ارتباط ساده‌تر و خودمونی‌تر با خدا که فارغ از انباشت‌های مختلف باشه... از اون نوع چارقت دوزم کنم شانه سرت...

لحظات توام با آرامش را از آن مهربان برا ی تو عزیزاهل مطالعه خواستارم.
در پناه حق محفوظ باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد