دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

برای تو که بهم میگی مستی گناهه ....

خنده  را از روی لبم گرفتی ، عشقم را دست کم گرفتی


درسته من مشکل دارم اما زود رفتی . صبر نکردی .  چند شبه میام مینوسم اما نمی شه . دیشب گفتی راه من و تو آخرش بن بسته . اما بهت گفتم عشق بن بست نیست ، تو  نرو بمون تو این بن بست ، پشت این دیوار ، عشق منتظرمون نشسته اما رفتی و صبر نکردی ، من به انتظار پشت دیوار بی تو نشسته ام . انتظاری شیرین اما همیشه تلخ .


امرزو جمعه هست یه روز اسفندی ، یه روز تنهایی ، یه روز سرد . روز هام با تنهایی سر می کنم .


امروز یا شاید هم دیروز بعد از دومین حرکت مثبت زندگیم و بزرگترین اشتباه زندگم ، سومین حرکت مثبت زندگیم را شروع میکنم . فردا شنبه هست ؟ روزهای جدید زندگی بی ......... ؟؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
im me 16 اسفند 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

eee jaryan chie mano divoone kardina oon ke hamsh khodeshoo khafe mikone vasat hey az eshgh mige chetore ke alan oon sabr nakardeoo rafte
divooneha
ya bazioo tamom konid
ya baham bashid
aahhhh

ساناز 17 اسفند 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

من زود رفتم من صبر نکردم چرا اینارو میگی ها؟من چی بگم من از تو بدترم میدونی؟اما خیلی دلم میخواهد کار مثبت چیه...؟
آره میگن مستی گناهه به انگشت ملامت باید مست ها .........
دل گیرم از این شهر این کوچه های بی عبوروقتی به من فکر میکنی حس میکنم از راه دور.......پروازم رو پرپر کنی....

م 26 اسفند 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

من صبر نکردم
محمد
همه میدونم که منچقدر هنوز هم دارم برای تو صبر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد