دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

جای تو

همه چی عالیه اما جای تو خالیه ؟ روزهای بدی هست . دلم همش تو یادتم ، تو فکرتم من بی کس را تنها نزار ....

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز 22 اسفند 1387 ساعت 10:03 ق.ظ

از چی بگم تا لحظه ای دلم آروم بگیره
دیو سیاه غصه هام توی کدوم شب میمیره
از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور میمونه.........

م 26 اسفند 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

محمد صبر نکردم همه میدونن که من هنوز هم چقدر دارم برای تو صبر میکنم همیشه به یادتم خودت که دیگهاینو باید بهتر بدونی
و هیچوقت فراموش نکردم حالا چون یه مدت اینترنت ندارم در نبود من داری اینجوری میکنی من که همیشه برای تو تلفن میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد