دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

کمکم کن

کمکم کن نزار اینجا بمون تا بپوسم . کمکم کن نزار اینجا لب مرگ را ببوسم ، ماهی چشمه کهنه هوای تازه دریایی میخواد .


روزدلگیری هست ، دوست دارم تو چشم آهوت آنقدر نگاه کنم اما .....




محمد گلم ساناز واست مینویسه....


آری آغار دوست داشتن است

من به پایان راه دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست.........


هوای روزهای آخر اسفند ماه  همراه با دلتنگی و بغض و آهنگ روزگار ......

واسه قلبم همیشه یه دردی

تو نشونی از ......

آخه مگه من .....

پیش دل زارم     بدونی که من یه بی قرارم

اما آخرش از هر چه دلتنگی بگم از هر چیزی کمتره محمد عزیزم

این نقطه ها ............ پر ازحرفهای ناگفته ی پنهانی من و تو


نظرات 14 + ارسال نظر
م 24 اسفند 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

این که خودتی
کی می خوای دست از این بچه بازی ها برداری خدا میدونه

م 24 اسفند 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

فکر کردی همه چیز بچه بازی و مسخره بازی
خودت باش برای چی داری این قدر خودتو خراب میکنی
خیانت کردن افتخار نیست هنر کردن نیست
دست بردار از این کارها این که هر ادم کودنو و شاید ساده ترین ادم ها هم میفهمن خودتی
هر کار یا عملی میخوای انجام بدی
خودت باشو مستقیم
لازم نیست این کارها رو کنی محمد
امروز بعد از مدتی امدم کافی نت
که این چیزا مسخره و شای خنده دار بخونم
واقعا نمیدونم چرا این کارها رو میکنی لازم به این کارها نیست من کاملا درکت میکنم

ساناز 25 اسفند 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

قرار نیست که شخصی باور کنه
این چیزایی که نوشته میشه حرف دل ما ست
اگر هم مشکله میتونه نخونه
ولی خوب باورشم واسه بعضی اشخاص سخته

عزیزم نفسم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم......

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

مگر من برای تو چی کم گذاشتم که این کارهارو میکنی
مگر داری

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

ایمیلت رو چک کن

ساناز 26 اسفند 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

ساناز
ساناز
ساناز
ساناز

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

ساناز
ساناز

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

این ارزونی خودت و ساناز

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

اینجا ارزونی خودتو ساناز
ساناز ساناز

م 26 اسفند 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

توهم زیادهم خوب نیست
به قول خودت یادته پارسال
چنان میزن تو کمرت که خونت روی صفحه شطرنج جاری باشه
بازهم توهم زدی

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

ساناز ساناز
ساناز ساناز
ساناز ساناز ساناز ساناز
ساناز ساناز
ساناز ساناز

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

ساناز ساناز

م 26 اسفند 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

اگه تو تمموم چیزهایی کخوبی که بینمون بودی فراموش کردی ولی من هنوز یادمه بعد از نه سال
نفروختمت به این حرفایی و کارهایی مسخره که داره میکنی
تا حالات به کلمه شرف و شرافت و غیرت و انسانیت فکر کردی

[ بدون نام ] 26 اسفند 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

خدا به راه راست هداییت کنه
خدا اهل سعادتت کنه
هرکاری با من داری مثل همیشه تو ایمیل برای من بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد