دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

بدون عنوان

باران عشق / صبح / ....

نظرات 9 + ارسال نظر
ساناز 3 اردیبهشت 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

مثل همیشه کوتاه و بیصدا:
تو که هستی زندگی هست....

ساناز 4 اردیبهشت 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

بخند و از خنده بگو از غم بازنده بگو ....
عزیزم گلم امیدوار باش که خدا پناه تو هست....

ساناز 5 اردیبهشت 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
هر چی آروزی خوب مال تو
هر چی خاطره داری مال من.........

ساناز 17 اردیبهشت 1388 ساعت 08:40 ق.ظ

.........
حیف که چشات رو بستی و ندیدی...

ناناز 20 اردیبهشت 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

چون دلارام می زند شمشیر
سرببازیم ورخ مگردانیم
...
ترک کام خود گرفتیم تا برآید کام دوست

ناناز 23 اردیبهشت 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://onlynanaz.com

خوش هوایی است فرح‌بخش خدایا بفرست
نازنینی که به رویش می گلگون نوشیم
..............

ساقیا سایه‌ی ابر است و بهار و لب جوی
من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

...............
صبا هردم مشام جان ما خوش می‌شود
آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

ناناز 5 خرداد 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

دل بی تاب من با دیدنت ارام میگیرد
اگر دوری زآغوشم نگاهم کام میگیرد

مرا گر مست میخواهی نگاهت را مگیر از من
که دل از ساقی چشمان مستت جام میگیرد

ناناز 5 خرداد 1388 ساعت 06:05 ب.ظ http://onlynanaz.com


باعشق باید زندگی کرد

اسکله ناز چشات حریم امن قایقم
تو ساعت یه ربع به عشق عقربه دقایقم
گرمی دستای تو رو به صد تا دنیا نمیدم

خوشبختی من یعنی عاشق تو ماندن ، و با عشق تو نفس کشیدن!

خوشبختی من یعنی به یاد تو بودن ، و با خاطرات تو زندگی کردن!

بیا بدون هم نباشیم ، نه من بی تو و نه تو بی من!

بیا با هم باشیم ، از هم بگوییم با عشق باشیم.....

دوستت دارم

ناناز 13 خرداد 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://onlynanaz.com

دو چشم ناز
نور آن دو چشم ناز
نور کلبه ی من است،
خاکِ ردّ پای یار
فرش خانه ی من است
طعم غنچه ی لبت
آبِ من ، غذای من،
عطرِ هر بازدمت
گل و گلخانه ی من،
حال:
ای تو پروانه ی من
ای تو افسانه ی من
ای تو هم خانه ی من
چون ِ بی چانه ی من


ای تو از قماش عشاق قدیم
تا که الله با ماست،
تا که دنیا بر جاست،
دوش بر دوش همیم،ما در آغوش همیم...



تقدیم به تو مهربو نم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد