دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دور دست

گویی که فاصله همه چیزی را درست کرده و نبودنت حتی در اینجا عادی شده است ....
نظرات 3 + ارسال نظر
ALI 17 تیر 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

نرم افزار جدید ارسال اس ام اس
www.mahcd.com

ساناز 18 تیر 1388 ساعت 09:12 ق.ظ

ماه من باش و نزار ستاره ها...........
منو با اسم تو میشناسن همه........
محمد گلم دوست دارم.........

ناناز 18 تیر 1388 ساعت 11:28 ب.ظ http://onlynanaz.com

سلام
تو خوبی؟
امیدوارم که هرجا هستی به شما و خانواده ات خوش بگذرد
و به یاد من هم در بعضی از اوقات زندگی و مسافرت به فکر من هم باشی و هرجا هستی زیر سایه الله باشی.

خفه شو . مزاحم .................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد