دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

فرودینیو

مدتیست بیمارم مدتیست به کمند تو گرفتارمو میدانی تو  ، از غم تو بیمارم از نگاهت بیمارمو میدانی تو  ، مدتی هست در آزارم میدانی تو ، داغ تو به لب دارم میدانی تو . گر ز ازردن من هسن غرض مردن من مرده ام  من ، مرده ام ، مرده ام آزار مکش در پی ازردن من . ما نباشیم که باشد که جفای تو کشد ، به جفا سازد و  صد جام برای تو کشد .


جمعه / کولر جدید / ساناز کم رنگ / گردو خاک ....

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر دیوونه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.zendegiiiiii.blogfa.com

ساناز به چه دلیل کمرنگ شده ایا که باعث بیماریتان شده؟
حال و هوای جمعه ها همینجوره
مزخرفه.

دختر دیوونه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

فوضولیمو داری در چه حده؟ :دی

ضولیت زیاده البته . ساناز یک واقعیت بوده اما بعداً شد رویا و توهوم واسم . تو فاز توهوم باش سیر می کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد