دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

یادت باشه من کیم ....!

با حرف های دختر دیوانه یاد این شعر افتادم .


شاید فراموشت شدم شاید دلت تنگه برام شاید بیداری مثل من به فکر اون خاطره ها

شاید تو هم شب که میشه میری به سمت جاده ها
بگو توهم خسته شدی مثله من از فاصله ها.
باهر قدم برداشتنت فاصله بین مون نشست
لحظه ای که بستی در رو شنیدی قلبم شکست
یادت میاد که من کیه ام همون که میمیره برایت همونی که دل نداره برگی بی افته سره راهت
نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویا هام تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی تو دور میشی ازمن که میمیرم برات از منی که دل ندارم برگی بی افته سرراهت
نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهم تو مثل خاکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی تو داری دوری میشی از من که میمیرم برات ازمن که دل ندارم برگی بی افته سرا هت
بگو من از کی بگیرم حتی یه بار سراغت تو دارم حسودی میکنم به ایینه اطاقه تو کاشکی منم ایینه بودم هرروز تو رو میدیدمت .
کاشکی هنوز داشتم توهر لحظه می بوسیدمت


تعویض پلاک / خریدار اس کل ماشین /  عطر جک ساف بلک

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 4 اردیبهشت 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

namir baraye in dokhtara bimar nasho man kasi ro dashtam kheli dostesh dashtam bad az5 sal behem khianat kard ta mitonest badeshtam raft ezdevaj kard ya ro kir pesara az sob ta shab mashghol dokhoolo sak zadanan ya donbal polchapidan tigh zadan kir to kos harchi dokhtar jendeh.koso.kiram to dahan harchi dosat dokhtare.bye

پارکانت 4 اردیبهشت 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

احتمالاٌ یارو جنده بوده که تو خیلی دوستش داشتی :D

فرنام 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://se7enboys.tk

منظورتو نفهمیدم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد