دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

نهایت تنهایی

در نهایت تنهایی می نویسم شاید بخواند روزی بر صفحه وب روزگار ، مانند آخرین پیام مانند آخرین دیدار ، قسمت نبود روز ها نباید تا اینجا کشیده می شد ، ولی پشت دلم را خالی کردی ...


پ ن :  سکوریت ، سیستم ، سیتروئن ،  سمپیترزبوک و ...

نظرات 9 + ارسال نظر
سرمه 6 آبان 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

saslam man sormeh hastam man modire dakhelie yek hotel to shomalam inja hava khoobe ye sare be ma bezan ba man tamas begirid 09119019750

مهسا 12 آبان 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

لبــریـــزِ درد ؛ در رگ شعــرم شــناورم

صف می کشند حــــــــادثـه ها در برابرم

این روزها کـه بغض زمین شعله می کشد

باید به زخــــــــــم های خود ایمان بیاورم

در خلوت غــــــــــریب دلم لانـه کرده اند

گنجشک های زخـمی ِ بی بـال و بی پـرم

با این همـه زمینه , بگو، ای زمین که من

باید کجــــــای خــاک تو سـر در بیاورم ؟

بغـض مــرا مجـــــــــال شکفتن نمی دهند

شاید به جـــرم اینکه زمانـی ست شاعــرم

تنها گنـــــــــــاه شاعـریَم یک غزل ، سپید

با یـک ردیــف تــازه ی داغ کبــــــوتـــرم


بانو 12 آبان 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

به تــــــــوان هم




این چه دردیست که هرلحظه زهم کم بشویم

پس بیـا تا من وتـو ضـــربِ درِ هـــم بشویم

کوله باری که تـو در چشــــم غریبــت داری

مشکلی نیــست اگـــر همســـفر غــــــم بشویم

می شود با تو وبا عشـق،در این فصل سفــــر

با همــــه فاصـــــله ها ،زود فـــــراهم بشویم

به تــــوان تو، اگر من نـــرسم، ممکن نیست

حـــل هــــرمسالـه ی مشــکل ودرهـــم بشویم

می توان با غــــزل ماه در اندیشـــــه ی شب

چلچــــــراغ شـــب تنهــــایی عالــــــم بشویم

قدرت جاذبـــــه از ذهــن زمین خواهد رفت

دورتــــــر از هـــم اگر قـــــدر مســلم بشویم

مهسا 12 آبان 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

زمانـــی بیشــــــــتر



می شود این روزها با مـن بمـــــانی بیشتر.؟

همنفس باشــم به احساسـت زمــــــانی بیشتر

سهم پـروازم اگر می شد به قــــدر عشــق تو

می کشــــید م پـر به اوج آسمـــــــــانی بیشتر

سبز خواهم شد، تــناور می شوم در باغ، اگر

در کنـار لحظـــــــه های مــن بــمــانی بیشتر

در غزل ها با ردیف چشــــــم تو،از سوختن

شعله شعله می کشــــــیــدم با زبـــــانی بیشتر

بار ها بـــهر تومـــیمــــُردم به شـــوق بودنت

قسمت من بود اگر ازعــشــق، جـــــانی بیشتر


رفیق نیمه راه نبودم

بانو 12 آبان 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

مرا با اشـک وبا آهــــی عوض کن



به برگ تشنه ای گاهــی عوض کن



ببر در جمعــــــه بـازار دوچشمـــت



مرا با هر چه می خواهی عوض کن



....................



زداغت مثل باران هـی ببارم



تمام عمر،پــی در پـی ببارم



منم بغض زمسـتانی ترین ابر



اگــر حـالا نبـارم کــــی ببارم



بانو 12 آبان 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

برلب خندان تو شیر و شکر آورده ام

بادل خندان خود من خوش خبرآورده ام

زلف پریشان تورا با چه تشبیهش کنم؟

مرتورا تشبیه آن شانه بسر آورده ام

مهسا 12 آبان 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

تمشکهای رسیده دربوسه های افتاب تمشک ها نشسته اند به اب ودهان من تمشک ها رسیده اند وپرندگان هنوزنه تمشک های سیاه مزه هایشان چه روشنند.

بانو 15 آبان 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

دلم گرفته بگو چطوری بازش کنم ؟
دارم از بی تو بودن می میرم !!!

از این همه نداشتن ها ... نبودن ها ... نخواستن ها

دلم گرفته

بگو چیکارش کنم که فریاد نکنه

بگو چطوری آرومش کنم

بگوچطوری بازش کنم که دلتنگت نباشه

که آروم بگیره

دارم می میرم از این همه نداشتنت........

بانو 15 آبان 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

دوباره نقطه سر خط
زندگیم از نو

من و ثانیه ها و لحظه هام از تو

نمی دونم اسم این حال و هوامو چی باید بذارم
داشتم تنهایی هامو فراموش می کردم اما باز حس می کنم تنها تر از تو منم

شاید می خوای منم مثل خودت مزه این همه تنهایی رو بچشم

شاید داری تنبیهم می کنی

آخه واسه چی ؟

نه سیبی دزدیدم و نه نافرمانی کردم از اون همه فرمان

می خوای عاشق نباشم ؟

می خوای اشکامو باز هم پنهان کنم ؟

من به اون دستای گرم و اون همه احساس نیاز دارم

چه می کنی با من و این دل آشفته من ؟

خسته شدم خسته

از این همه نبودن ها

از این همه نداشتن ها

می ترسم روزها بگذره و من حتی مرگ روحم رو هم به چشم ببینم

فقط تو می تونی کمک کنی

تنهام نذار

مثل همیشه


از اون اوج بودنت نگاهم کن

صدام کن

دستامو بگیر

من خیلی تنهام ..........

بی تو

اینجا

خیلی غریبم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد