دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روزی های (

بابا جون مادرت انقدر نظر نزار واسه من  . تو برای من مردی این هزار بار ..


دندان - سفالکسین - بارون - استراحت 24

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 25 دی 1389 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام .با زنان خوشرفتار باشید. اگرانها را نمی پسندید اظهارکراهت نکنید تصمیم به جدایی نگیرید چه بسا چیزی را نپسندید ولی خداوند دران خیر وبرکت فراوانی قرارداده است . سوره النساء ایه 19

مهسا 25 دی 1389 ساعت 10:07 ق.ظ


من!.....

سکوت را از آدم پرچانه

تحمل را از ناشکیبا

مهربانی را از بی رحم آموختم

عجیب است که قدردان این معلمان نبودم

"جبران خلیل جبران"

مهسا 25 دی 1389 ساعت 10:10 ق.ظ









.....




از اینکه فردا پرواز کنی نترس

فردا هم روزی از روزهای زندگی توست

نترس از اینکه ثانیه های زندگیت چرا دیر حرکت می کنند به سوی فردا

نترس از اینکه عشق تا فردا شاید به سراغت نیاید!

نترس از اینکه دلت را جایی جا گذاشتی و الان اینجایی!!!

هر رور تو ...یک تجربه خواستنی است

شاید باید این گونه می شد تا معنی زندگی را یاد بگیری!

فردا هم روز توست نترس تو موفق می شوی...

به نیمه پر قلبت نگاه کن...

تو هنوز هم دلت دریاست

خودت نمیدانی...(؟)

مهسا 25 دی 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

ای کـــاش دلــــــم اســیـــر و بــیـمار نبود



در بـــنــــــد نــــگاه او گــــــرفــتــار نــبـود

من عاشق واو زعشق من بـی خـبر است

ای کــاش دل و دلــبـــــــــر و دلـــدار نـبود







ای عشق مرا به شطّ خــون خواهی بُرد

چون قیس به وادی جنـــون خـواهی بُرد

فرهــــــاد صفت در آرزویـــــــــی شیرین

دنبال خــــودت به بیستــون خـواهی بُرد







در مذهب عـــــــاشقان قرار دگر است

وین بـــــــــــاده ناب را خمار دگر است

هر علم که در مـــــدرسه حاصل گردد

کار دگر است و عشـــق کار دگر است





چشم مست تـو عجب جلوه گه بیداد است

خم ابروی تو سرمشق کدام استاد است؟

خــــــم ابروی تو را دیدم و رفتم بـه سجود،

صیـــــــــــــد را زنده گرفتن هنـر صیاد است







کم نامه‌ی خــاموش برایم بفرست

از حرف پرم گـــــوش برایم بفرست

دارم خفه مـی‌شوم در این تنهایی

لطفاً کمی آغـــوش برایم بفرست







در دفتر شعــر من صدا پنهان است

یک رود پر از ستـاره در جریان است

من در ســــــر خود ابر زیادی دارم

جیب کلمات من پـــر از باران است







در وطن مثل غریبــــــانم،نمــــی دانم چرا

روز و شب سـر در گریبانم، نمی دانم چرا

هر که از روی دل جـــانم فدایش مـی کنم

مثل عقرب مـی زند نیشم، نمی دانم چرا







من بــــی تو دمی قرار نتوانم کرد

احسان تـــــــــرا شمار نتوانم کرد

گر بر تن من زبـان شود هر مویی

یک شکر از هــــــــــزار نتوانم کرد







دیشب بـــــــاران قـــرار بــــــا پنجره داشت

روبوســـــی آبــــدار بـــا پنجــــــــره داشت

یـــــکریـــز به گــــــــوش پنجـره پچ پچ کرد

چک چک، چک چک،چکار بـــا پنجره داشت







دلبــــرم اندر خیـالم خـود نمایی میکند

در فراقش ای دل من بینـــــوایی میکند

او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من

کار دل را بین که بهرش بیقـراری میکند





دلــــم تنگ است امشب بهر زاری

به روی مـــــــوج گریه تک سواری

صفای گریـــــــــه ای در خلوتم را

نمی بخشــم به سال خنده داری

مهسا 25 دی 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://tavoos979.blogfa.com

امیدورام دندونت هرچه زود تر خوب شود

ایمیلت رو چک کن.

شب بارانی 25 دی 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://ROOZ BARANI.

هرگز نمی میرد انکه دلش زنده شد به عشق ...ثبت است برجریده عالم دوام ما...بارون خوبی داره میاد چقدر جای تو خالی. باز باران باترانه باگو هرهای فراوان میخورد بر بام خانه عزیزم رحمت خداست خدا روشکر. دوستت دارم.هرگز فراموشت نخواهم کرد.

طاووس 25 دی 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

به بندگانم بگو سخنی بگویند که بهترین باشد چرا که شیطان بوسیله سخنان ناموزون میان انها فتنه وفساد میکند همیشه شیطان دشمن اشکاری برای انسان بوده است.سوره الاسراء ایه 54

[ بدون نام ] 25 دی 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

بارخدایا ازعشق امروزمان برای فرداهایمان چیزی باقی بگذار برای روزی که فراموش میکنیم عاشق بوده ایم چیزی کنار بگذار یک مشت اندازه یک لبخند یک خاطره یک نگاه تا دوباره بشکفد تا دوباره سیراب گرداند همه قلب وروح وجانمان را :امین .درکوه .بیابان .سبزه زار دشت.کویر.زیرباران.همیشه به یادت هرگز فراموش نکن دل ساده ا م را.مهربان.

m 25 دی 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

اصلا برای تو مهم نیست یعنی مهم است.بحث کردن با بعضی ادم ها بی فایده است.خدانگهدارت باشه دوست خوبم

[ بدون نام ] 4 بهمن 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

صدات کردم بمونی پیشم. .. .. . . . ..

مهسا مانند ماه 8 بهمن 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

پیشت میمونم اما بودن به از نبودن شدن خاصه در بهار هستم خواهم بود دلم برای صدای مردانه قشنگت باقدرت تنگ شده عزیزم زندگیم فدات شم.

ندا 25 بهمن 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://lore.blogsky.com

بخش نظراتت پر شعر عاشقونه اس :دی
چن تا پستت و که دیدم اینجوری بود


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد