دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

نو

آخرین ساعات سال ۸۹ خوب بود ، فوتبال قرمز ، ویت سبز ، شرت قرمز ، نیمی روف لیمویی ، نصحیت های ریوالدو تو شهرداری و تیک و تاک لحظه های تنهایی سال 89 ، ای پادشاه خوبان داد از غم تنهایی دل بی تو جان آمد ،  صبح 90 هم با ته مستی و اولین اس ام اس ممل جونم که تو زهنم موند . اولین دید و بازدید با ریوالی بود که بنزین تمام کردیم . الانم بعد از ظهره نودی هست .


پ ن : دردا گره قسمت ما نقطه پرگاریم

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 10 فروردین 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

عطر تو هوای شهر را پر کرده
اینقدر جفا به عطر نارنج مکن"

احسان 10 فروردین 1390 ساعت 03:59 ق.ظ http://geofun.loxblog.com

سلام دوست عزیز
*سال نو مبارک*
از مطالب خوبت استفاده کردم.واقعا حال دادی.
اگه به دنبال درآمد قانونی بالا و آسان با وبلاگ یا سایتت هستی به منم یه سر بزن
http://geofun.loxblog.com
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره.
برای تبادل لینک هم آماده ام
موفق باشی

م 8 اردیبهشت 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

من قلبم گرم گرم گرم دلم دلسوزه مهربونه قلب یخی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد