دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

نو 2

صبح رفتم خرید تو همون بازهار قدیمی احمد اباد که بوی گند میوه و ماهی حال ادم را به هم میزنه اما شاید دلیلی باشه که هنوز یاید بیوفته داشتم اشتب می کردم . دیشب کلی برام حرف زد .

نظرات 8 + ارسال نظر
Tavoos 2 فروردین 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://parszone.ir

خدا با توهه. خدا با منه.خدا با ماست شریک بی قراری هام دلم به دیدنت خوشه بیا که اخرش منو غم جدایی میکشه بیا که باورم بشه هنوز خدا به فکرمه رو تن سرد لحظه هام عطر نوازشت کمه تو پر معنا ترین لحظه های زندگیم هستی وقتی که همنفس ستاره ها میشدم سیب سرخم را به روی دست هایم میبرم تا بهشت ارزوهایم همانجایی که تو...

tavoos 3 فروردین 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://tavoos979.blogfa.com

من ساده‌ام

و معصوم

و الفبای عشق‌ام

محدود به چند حرف ساده است

تا با آن‌ها

بتوانم بگویم

«دوستت دارم»

همین!
سلام جان
و
لالایی سرد برف
برای آسوده خوابیدن کافیست
شب بخیر آسمان من


همه ی اسمان ستاره چشم های توست


بدونی که نفسهام،حتی تموم حرفام
شده تکرار اسمت،ولی باز خیلی تنهام

ترس نبودن تو شده کابوس شبهام
بگو که موندگاری،بزار تموم شه غمهام

اگه همیشگی شه این احساس قشنگت
میمونم عاشقونه پای دل یه رنگت


فسیل

اگر زنی غارنشین بودم

و عاشق مردی غارنشین می شدم

بی شک عاشقانه ترین کتیبۀ تصویری

دفتر شعر من بود

با کنده کاری های بوسه اش


قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!!


تو
سایه ات
خنکای هوایی ست
که دوست می دارمش
.
.
.
نفس
نفس
نفس

طاووس 17 فروردین 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

ای دوست بیا دوباره یاد از من کن
تا وعده ی ما به "سال نوری "نکشد

طاووس 17 فروردین 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

به روزم گذر کن بر احوال من
زدم دم ز بستان , چمن , یاسمن

زدم دم ز میراث جمشید جم
بیا بر بهارم گذاری بزن

طاووس 17 فروردین 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://tavoos979.blogfa.com

هیچ چیز ارزشمند تر از همین امروز نیست. (گوته)

برای انسان های تیره بخت، فردا کلمه ای تهی از معناست...
امام حسین علیه السلام میفرمایند:
إنَّ شیعَتَنا مَن سَلِمَت قُلوبُهُم مِن کلِّ غِشٍّ وَغِلٍّ وَدَغَلٍ
بی‏ گمان شیعیان ما، دل‏هایشان از هر خیانت، کینه، و فریبکارى پاک است.
(بحارالأنوار، ج 68، ص 156 )

م 7 اردیبهشت 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

ای کاش غم وجود نداشت
ای کاش تحقیر شدن وجود نداشت
ای کاش بیماری وجود نداشت
ای کاش دروغ و درویی وجود نداشت
ای کاش کینه کدورت و نفرت وجود نداشت

طاووس 7 اردیبهشت 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

ای کاش آدم قدرنشناس وجود نداشت ...........
ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت
ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت
ای کاش یکی می آمد و غم ها را
از قلب اهالی زمین برمی داشت

م 7 اردیبهشت 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

خدایا:
چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

خدا با منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد