دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

بازم دلم گرفته

امروز یک شنبه بودم دلم گرفته ، همش تنش روحی عصبی چقدر دلم برای منا مهربونم تنگ شده چرا اشتباه کردم و از دستش دادم . اخی روزا میرن مریم ها میرن این شد دو تا . فالورها  میرن ، هیرادها میرن ، خاطره های میرن ، شاناز ها میرن ، 28 سالمونه ، همه رفتن و علی مونده حوض تنهای هاش که سریزه ، به جون تو دیگه نفس نمونده برای من دلم جلو چشات داره میمیره ، آرزو هاون دارن تک تک براورده میسن ؟ بعدش چی کار کنیم ؟

نظرات 12 + ارسال نظر
arash 26 اردیبهشت 1390 ساعت 03:57 ق.ظ http://www.arashpic.com

با سلام اگر تبادل لینک میکنید ما رو با عنوان آرش پیک لینک کنید و خبرم کنید تا در صفحه اصلی شما رو لینک کنم سایت ما روزانه 10000 آمار بازدید دارد و برای بازید وب شما موثر است

موفق باشید
www.arashpic.com

m 28 اردیبهشت 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

نداند به جز ذات پروردگار ... که فردا چه بازی کند روزگار

m 28 اردیبهشت 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

وقتی هیچکی رو نداری که به دردو دلت گوش کنه وقتی دلت گرفته یکی هست که همیشه همراهته
رفیقم خداست

**************
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
نگو امروز مال ما
بگو فردا رو می خوام
به لطف خدا فردا از آن ماست...

m 29 اردیبهشت 1390 ساعت 07:43 ق.ظ

به نام آرام دلها
سیاه-سفید - زندگی دو نیمه دارد نیمه اول در آرزوی نیمه دوم نیمه دوم در حسرت نیمه
اول.
اگه قسمت نبود

خودت می دونی ، می دونم دلیل رفتنت چی بود
اما می تونستی نری ، چرا می گی قسمت نبود (چرا می گی قسمت نبود)

اگه قسمت نبود چرا تو موندی ، خدا چرا ما رو به هم رسوندی
اگه می دونستی یه روزی می ری ، چرا روزها رو تا این جا کشوندی
چرا روزها رو تا این جا کشوندی

چی بودم ، چی شدم به خاطر تو ، ولی پشت دلم رو خالی کردی
حالا اسمت میاد گریم می گیره ، نمی دونی که با دلم چه کردی

اگه در حق تو خوبی نکردم ، بدون که خالی بود دستای سردم
ولی من در عوض هر چی که بودم ، با احساسات تو بازی نکردم
با احساسات تو بازی نکردم

اگرچه می دونم دوستم نداری ، به هر در می زنم تنهام نذاری
اگر پای ک سی هم در میونه ، بذار اسمت اقلا روم بمونه
بذار اسمت اقلا روم بمونه

دم آخر بذار دست توی دستام ، بذار بهت بگم دردم چی بوده
فقط لطفی کن و حرفامو بشنو ، شاید دیگه نگی قسمت نبوده (قسمت نبوده)

اگه تصمیم رفتن رو گرفتی ، ببخش اگه پشیمونت نکردم
آره ، من واسه تو کم بودم اما با احساسات تو بازی نکردم

m 29 اردیبهشت 1390 ساعت 08:08 ق.ظ



هرچی صلاح و مصلحت خداوند است
تو نخواستی عزیزم من همیشه به تو وفادار بودم و به درگاه خداوند روسفیدم و تاجایی که توانستم و درتوان بود برای عشق
برای زندگیم تلاش و کوشش کردم تو نخواستی کنارت بمونم میخواستم با لباس سفید بیام با کفن برم و تو هرشرایطی ر یارو یاورت باشم همدمت تا اخر پیری کوری همدل و مونست یار وفادارت هم سر خوب اما نخواستی بمونمو باشم سپردمت دست خدا که اون همیشه نگهبان و مواظب تو
مواظب خودت باش عزیز دلم دعا کن واسم خداوند صبری به من بده امیدوارم تنت سالم سبز شادمان شاداب وخوشبخت باشی عزیز دل
خدا حافظ گلم.

همسر 29 اردیبهشت 1390 ساعت 08:12 ق.ظ

به نام افریدگار زیبایی ها

چشمان بارانی

خداحافظ ای برگ و بار دل من
سلام ای غروب غریبانه دل


سلام ای طلوع سحر گاه رفتن


سلام ای غم لحظه های جدایی


خداحافظ ای شعر شب های روشن


خداحافظ ای شعر شب های روشن


خداحافظ ای قصه عاشقانه


خداحافظ ای آبی روشن عشق


خداحافظ ای عطر شعر شبانه


خداحافظ ای هم نشین همیشه


خداحافظ ای داغ بر دل نشسته


تو تنها نمی مانی ای مانده بی من


تو را می سپارم به دل های خسته


تو را می سپارم به مینای مهتاب


تو را می سپارم به دامان دریا


اگر شب نشینم ، اگر شب ...


تو را می سپارم به رویای فردا


به شب می سپارم تو را تا نسوزد


به دل می سپارم تو را تا نمیرد


اگر چشمه واژه از غم نخشکد


اگر روزگار این صدا را نگیرد


خداحافظ ای برگ و بار دل من


خداحافظ ای سایه سار همیشه


اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم


خداحافظ ای نوبهار همیشه


م 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

گرو
روزی که دلت پیش دلم بود گرو

دامان مرا سخت گرفتی که مرو

امروز که دل به دیگری داده ای

کفش کج من راست نمودی که برو

بزرگترین گناه : سکوت

بزرگترین شجاعت : دوست داشتن

بزرگترین سرمایه : یار

بزرگترین بلا : فریب

بزرگترین اسرار : صداقت

بزرگترین افتخار : عاشق شدن...

مهسا 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://ashianeheshgh.blogfa.com

ما عاشق هم بودیم
حسی که یه عادت نیست
از من گذشتی اما...............
این رسم رفاقت نیست.... ^^^^^####××××××

م 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

جدایی همین است

اینکه با تو باشم و با من باشی و باهم نباشیم

جدایی همین است

اینکه یک خانه ما را در بر گیرد

اما یک ستاره ما را در خود جای ندهد

جدایی همین است

اینکه قلبم اتاقی باشد

خاموش کننده صداها با دیوارهای مضاعف

و تو آن را به چشم نبینی

جدایی همین است

اینکه در درون جسمت تورا جستجو کنم

وآوایت را در درون سخنانت جستجو کنم

و ضربان نبضت را در میان دستت جستجو کنم

جدایی همین است

گمنام 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

ای دل تنهام بسه چشم انتظاری من موندم و شبهام شبای بیقراری چرا تنهام میزاری؟چرا تنهام میزاری؟
باز اون نگات دوباره اومد به یادم باز اون چشات من و داده به بادم ای خدا برس به دادم............

جریان عشق تو/ تو رگهای منه / بی تو حتی یه ستاره نداره شبای من/ تنها یادگار از تو فقط یه...
مرحمه واسه این دل ...

خیلی سخته دلت پر درده اون که دوست داری بره دیگه بر نگرده/اصلا فکر نکرده درکت نکرده/همون بهتره بره دیگه بر نگرده/همه منو می بینن به چشم یه بیمار روانی/از بس که چشم انتظار تو بودم/اما این رسمش نبود این جوری بذاری بری/من که به تو میگفتم همه زندگیه منی/ارزوی خوشبختی میکنم هرجا هستی/با این که میدونم با یکی دیگه دست تو دستی....

گمنام 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://tavoos979.blogfa.com

_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████

Sarhang 29 دی 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

cheghad delam gereft ino khundam
yadesh nabekheyr

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد