دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دیوار

انگار همش دیواره .... این زندگی لعنتی
نظرات 1 + ارسال نظر
m 16 آذر 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

روزای سخت نبودن باتو ، خلا امیدو تجربه کردم

داغ دلم که بیتو تازه میشد ، هم نفسم شد سایه ی سردم


تورو میدیدم از اونور ابرها ، که میخوای سرسری از من رد شی

آسمونو بیتو خط خطی کردم ، چجوری میتونی اینقده بد شی


چجوری میتونی اینقده بد شــــــــــــــــــــــــــــی؟


سکوت قلبتو بشکنو برگرد ، نذار این فاصله بیشتر از این شه

نمیخوام مثل گذشته که رفتی ، دوباره آخره قصه همین شه


روزای سخت نبودن باتو ، دور نبودن تو خط کشیدم

تازه میفهمم اشتباهم این بود ، چهره ی عشقمو غلط کشیدم


عشق تو دارو نداره دلم بود ، اومدی دارو ندارمو بردی

بیا سکوتتو بشکنو برگرد ، که هنوزم تو دلم نموردی


که هنوزم تو دلم نموردـــــــــــــــــــــــــــــــی


سکوت قلبتو بشکنو برگرد ، نذار این فاصله بیشتر از این شه

نمیخوام مثل گذشته که رفتی ، دوباره آخره قصه همین شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد