دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سر تا سر خیال من

این روز ها که نمی نویسم حس میکنم دارم نسبت به خودم و زندگی بیخیال تر شده باشم شاید دل خوشی دارم و خبر ندارم خودم .  فوتبال هم رفتم  این هفته دو تا یکش هم آدرنالین زدم . احتملا مال اینه .



ن ش   : سونی وایو سی 15 /  جمال /  دلار /  روزای بارونی / بارون شدید زیر کلاس سی / سیگار مارلبرو / عرق سگی / سرهنگ هم دو روز دو روز تماس دارم  و....

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا 11 اسفند 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://lore.blogsky.com

آخ جون یهوویی دو تا آپ :دی

ای ول دل خوش ای ول فوتبال

:دی

دختری از جنس ماه 24 اسفند 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

جاده هایی که جلوت می بینی

کوره راه غصه و تردیدن .......

ختم خستگیه تو رفتن نیست

توکه چشمات خونه ی خورشیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد