دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

شاید برای رفتن ....

امروز یه روز غیر قابل تحمل بود بعضی وقت ها یادم میره هدفم چیه ؟دوست دارم زمستون بود یا پاییز با همون ابی ها با همون خاطره ها ، هیراد همیشه میگه تو لحظه زندگی کن بی خیال گذشته ها و .... ، اما نمی دونم نمیشه یا نمی خوام ، بین یه دوراهی گیر کردم بین ترس جدایی و ترس تنهایی اما آخرش که تنهام چرا باید بترسم ، نمی دونم .... 

 

 

پ ن : شرف الشمس ، 4 لیتری رحیم ، سی دی اکبر ، آتی و غر غرهاش ، ویزویز تاپاله و جلو پنجره ، تضمین دلخوشی ، تنهایی درون و بیرون ، گشت ارشاد ، تی وی ، خواب یا دنده جا نرفتن ، درد دل با سرهنگ ، احساس گاوی ، شال قرمز ، مهاجران سیر و استخدام ، گل صورتی چرک ف عروسی شیخ و ماشن عروس و... 

 

چند روزه دارم دوباره سیگار میکشم نمی دونم این لعنتی چیه.... 

یاد 8 فروردین دو سال پیشم به خیر .... یاد اون روز ها که خیلی شاد بودم و دل خوشی الکی داشتم بخیر ...

نظرات 7 + ارسال نظر
ماه پارس 23 فروردین 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://parsmoon.blogfa.com


من ازت خاطره دارم
چه جوری یادت بیارم
ما روزای خوبی داشتیم
همشون و جا گذاشتیم
چند روزه میشه که رفتی
اما انگاری یه ساله
بیشتر از این نمی تونم
بی تو خوشبختی محاله

کجاس اون خاطره هامون
چی شد اون حال و هوامون
چقده دل نگرونم، واسه ی آرزوهامون

تو که بی نام و نشونی کجا دنبالت بگردم
چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم
دیگه طاقتم تمومه کاشکی حالم و بدونی
دارم از نفس می افتم کاش خودت رو برسونی

***************
خدا خوب می دونه که چی کشیدم
خدا می دونه چه زجری رو دیدم
سر حرفم تویی دنیارو گشتم
آخه چرا شدی تو سرنوشتم
تویی که از من و عشق و دلم دوری
نمی فهمی من و از قد و مغروری
تویی که تا ابد همیشه لجبازی
نمی فهمی که داری چی رو می بازی
دوباره بازیچه نکن قلب من و که خیلی داغون دلم
فکری بکن به حال من همین یک بار
بذار که حل شه مشکلم
می شه تمومش بکنی
ولش کنی حرفای بچه گونت و
خسته ام دیگه نمی کشم
سنگینی بهونه ات و

راحت تو از پیشم نرو
خاطره هام و پس نده
حالا که عاشقت شدم
ساده من و از دست نده
اینقد یک دندگی نکن
اینقد نگو می خوام برم
چیکار کنم عاشقتم
نمیشه از تو بگذرم

نیوشا 23 فروردین 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.niyoosha.blogfa.com

سلام مرسی سر زدین ...زمونه بد شده !!!!
خوشحال میشم بازم بیاین

ماه پارس 23 فروردین 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://parsmoon.blogfa.com

زندگی پر از اتفاقات خوب و بده.مهم اینه که ما چطور به زندگی نگاه میکنیم و چه جوری با مشکلاتمون برخورد میکنیم.اگه خیلی سخت نگیریم همه چی خیلی خوب پیش میره و اتفاقات خوبی که حتی پیش بینیش هم نمیکردیم به وجود میاد .

مهسا 23 فروردین 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

میبینمت هر روز واضح تر

هر گوشه از این خونه ی تبدار

شبها که میخوابم،نفس هاتو

حس میکنم رو صورتم انگار......

کاش میشد روزا

به عقب برگرده

قبل از این احساسی

که مریضت کرده




سمت من هر بادی

عطر تو همراشه

نذار این دلتنگی

وصف حالم باشه.......

نذا عشقت تنها .. توُ خیالم باشه ..
بعد تو تنهایی .. وصف حالم باشه ..

تا خاطرات مشترکمان فقط یک تار مو فاصله است با کلمه فاصله ای نیست

زنده می شوم

در لبخندی که

از تو سهم همیشه من است

و مهربانی هایی که

بهشت را در برابرت

به تعظیم وا داشته است

بذار با تو باشم که دنیا منو
همین که تو نیستی داره می بره
ازت دورم و باز بهت مبتلا
کنار تو باشم برام بهتره...


رنگ ِ خون، رنگ ِ صلح و آزادی، پرچم ِ تو خلاصه ی دنیاست
زیر ِ چتر ِ تو می نشینم امن، آخر ِ خوبی ِ خدا اینجاست

نوای آسمانی اید از گلبانگ رود امشب
بیا ساقی که رفت از دل غم بود و نبود امشب
فراز چرخ نیلی ناله مستانه ای دارد
دل از بام فلک دیگر نمی اید فرود امشب
که بود آن آهوی وحشی چه بود آن سایه مژگان ؟
که تاب از من ستادند امروز و خواب از من ربود امشب
بیاد غنچه خاموش او سر در گریبانم
ندارم با نسیم گل سر گفت و شنود امشب


غم گرفته است و می رود بالا

همه ی زنگیم بی تابم

روزها فکر آمدن با تو

شب که شد چشم باز می خوابم



مهسا 23 فروردین 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

ای همه آرامشم مست و پریشانت نبینم

چون شب خاک س ت ری سر در گریبانت نبینم

ای تو در چشمان من یک پنجره لبخند شادی

همچو ابر سوگوار این گونه گریانت نبینم

ای پر از شوق رهایی رفته تا اوج ستاره

در میان کوچه ها افتان و خیزانت نبینم

مرغک عاشق کجا شد سوز آواز قشنگت

در قفس چون قلب خود هر لحظه نالانت نبینم

تکیه کن بر شانه ام ای شاخه ی نیلوفرینم

تا غم بی تکیه گاهی را به چشمانت نبینم

ماه پارس 23 فروردین 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://parsmoon.blogfa.com

پاره های یک تن و دور از همیم این روزها
مثل اوضاع زمانه درهمیم این روزها

فکر نان از عشق می کاهد مقصر نیستی
آه... ما بازیچه ی بیش و کمیم این روزها

می دویم و جاده انگاری دهن وا می کند
در هراس راه پر پیچ و خمیم این روزها

می رسد تا استخوان این زخم ها، اما هنوز
در امید واهی یک مرهمیم این روزها

سیب در دامانمان افتاد و دور انداختیم
وصله ی ناجور نسل آدمیم این روزها

تا کجاها می رسد فریادهامان تا کجا؟
در نی پوسیده ی خود می دمیم این روزها

...


بچگی کردیم، دنیا هم به بازیمان گرفت
دست هایت را بده...گم می شویم این روزها



دختری خجالتی و بی سر و صدام

یک گوشه ای نشسته ام و فکر تو مدام

ذهن مرا به سمت خودش می کشاند و...

گم می کنم دوباره تو را توی ازدحام

هی می نویسم از تو و هی پاره می کنم

روزی هزار تا غزل نیمه جان حرام...

من یک پرنده ام که پریدم به شاخه ات

نه حالی ام نمی شود افتاده ام به دام

دنیای من خلاصه شده در همین اتاق

- در چارچوب خستگی ام -صبح و ظهروشام

فکری به حال این دل وامانده ام بکن

فکری به حال این غزل سست و ناتمام...

با حرف تازه ای به سراغ تو آمدم

نازک دل همیشگی ام! شاعرم ! سلام

مهسا 24 فروردین 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

م ح م د عزیزم سلام

اینجا شیراز ، انتهای دلتنگی

میون کوچه هایی که بن بستن

آخر یه روزی اینجا می میرم

تو چهار راهی که راشو می بستن !



اینجا شیراز ، شبیه اشکامه

شبیه تنهایی هایی که بهم دادی

من استوار کنار تو می میرم !

درست شبیه دروازه قرآن...



تو گیج این دنیای آلوده ....

توعاشق شبهای شیرازی !!

دیوونه ی رویای پوشالی

دیوونه ی جشن های طولانی



تو فکر تو جایی واسه من نیست !

تو عالمی که داری می سازی

من عاشق سادگیات بودم !

با من غریبه شدی هم بازی ....



اینجا شیراز، انتهای دلتنگی

پشت شبی که برف می باره ...

اون که داره عمرمو می گیره

اول اسمش یه ( ... ) داره

درحافظه بوسه

از من و تو کافه ای ماند

و خیابانی پر از یاد کتانی های تو ...

به روزم و خوشحال می شم اگه وقت داشتی یه سری بزنی !
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد