دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

فرید

تنهایی
کودکی است
که پدر را بهانه می‌کند
ظرف‌ها را می‌شکند
چیزها را پرت می‌کند
بی دلیل جیغ می‌کشد و گریه سر می‌دهد
تنهایی
زنیست گریان
هنگام ظرف شستن
تنهایی
مردیست
که قهقهه سر می‌دهد
با خنک‌ترین لطیفه‌ها
تنهایی
من است


از براردم فرید


نظرات 1 + ارسال نظر
ماه پارس 2 اردیبهشت 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://parsmoon.blogfa.com

خنجر از پشت نخوردی پسر نه، تو نامردی ندیدی از خودی

توی قهوه خونه عاشقت شدم توی قهوه خونه عاشقش شدی

رفقای نون به نرخ روز خور رفقای مهربونه نانجیب

بر زدن تو رو ازم نامردا توی ِ بویِ تند نعنا و دوسیب

یک دقیقه هم بهم فکر نکن حیفه که حروم بشن ثانیه هات

دود و حلقه حلقه بازی بده و جون قلیونو بگیر با ریه هات

دلم از تو بیشتر از تموم دنیا پُر پسر

حالم از هر چی فرحزادِ به هم می خوره پسر

بُر زدن تو رو ازم نامردا اینو تنهایی و بارو ن می گه

تب دستام قلم و آتیش زد این ترانه داره هذیون می گه

:در صدِ الکل من پایینه کشفِ صد در صدیِ “رازی”کو

قهوه خونه ها عذابم می دن “میرزا صالح شیرازی” کو

بوی الکل تو سرم می پیچه می خورم ،با دو تا چشم ِسرخ ِ خیس

به سلامتی هر چی دختره به سلامتیِ چیزایی که نیس

دلم از تو بیشتر از تموم دنیا پُر پسر

حالم از هر چی فرحزادِ به هم می خوره پسر

...

زندگی نامه ی خصوصی تو

تو که خونه ت رو دست مهتابه پشت پلکت فرشته می خوابه

جنگ اعصابه زندگی بی تو زندگی بی تو جنگ اعصابه

مرگ بر جاده های یک طرفه جاده های بلا گرفته ی شوم

“دوستت دارم “های بی مورد “دوستم داری” های بی مفهوم*

شرم انگشت و دکمه های سمج خاطرات مزخرف اروتیک

نامه های مچاله ی بد قول کارت های مزخرف تبریک

من و از بوی تند الکل و دود من و از بسته های خالی قرص

من و از کا فه های در به دری من و از قهوه های تلخ بپرس

مجرمم تو شبی که زن نشدی مرد باش و من و محاکمه کن

ته نشین ترانه های من و با صدای بلند زمزمه کن

از شب حجله ی بدون عروس تا گناه شب عروسی تو

من به اسم ترانه مشکوکم ” زندگی نا مه ی خصوصی تو”

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد