دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

شاید بی خوابی اسمش باشه

شاید تو باشی 9 صبح تو حی میل استاسمو بعد دو سال عوص کردم برای چند دقیقه ... شاید هم نباشی ، دلم جنگل می خواد دلم دریا می خواد بشینم زل بزنم سیگار بکشم و برای دل بی دل خوشی خودم گریه کنم ، برای کاکام که غصه میخوره و به من نمبگه گریه کنم ....


باز نمی دونم چمه


رونوشت به یه کامنت بدون نام


سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام
عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنارتو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود


بازم دلم گرفته ، بازم تو خواب گریه می کنم ، نمی دونم چمه ....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 2 مرداد 1391 ساعت 03:58 ق.ظ

کامنت بزار واسه تایید ترانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما واقعا آهنگ خوشکلی هستش.
من که خوشم میاد.
چرا نمیدونی چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما گریه نکن...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد