دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

گریه نکن

همیشه شنیده بودم یا تو فیلم ها دیده بودم یارو به خاطر مشکلات مالی حلقه و یادگاری های ازدواجشو میفروشه اما فکر نمی کردن یه روز خودم این کارو بکنم ....
پ ن :  به کسی که داره جدا میشه ولی حلقه های ازدواجشو هنوز دوست داره ...

پ ن 2 : پلاس


و یا ...

درد که نوشتن نمی خواهد، درد را هر لحظه زندگی می کنم..

ر ن : بانو خان


انتخاب ، شک ، تردید ، گرما ، ورزش های آخر شب ، سیام 4 ، اعتباد نگاری ، سو پیشینه ، کشیدن یا نکشیدن ، خواب های پرواز ، پر زدن و بازم مشاوره های سرد وکیل ....


چی شدی خودتو تو آینه ببین ، نه ولش کن مهم نیست ؟ کی مهم بوده ؟

هیچ وقت

اصلاٌ چیکارم داری

بابا ولمون کن

چرا ؟

از چی خبر داری ؟

همه چی ؟

گو بخور


مکالمه با وجدان خاموش


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 3 مرداد 1391 ساعت 04:17 ق.ظ

هممون مث همیم غصه داریم و اما
یادت باشه زندگی ادامه داره تا انتها...........

[ بدون نام ] 3 مرداد 1391 ساعت 04:26 ق.ظ

کامنتم ثبت نمیشه

[ بدون نام ] 3 مرداد 1391 ساعت 04:27 ق.ظ

چرا ف ح ش دادی جرا توهین کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید اینجور ارومتر میشی .

[ بدون نام ] 3 مرداد 1391 ساعت 04:34 ق.ظ

گریه نکن غصه نخور
اما تنها باش تنها باش تنهای تنها
حرفام اگه دردآوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد