دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

مشکل

وقتی مشکلات زیاد میشه
وقتی دلت واسه خودت میسوزه
وقتی که کسی نیست
وقتی که دستای تو واسم قفسه
وقتی دلت گرفتس
وقتی نقطه ها ادامه دارن

 شاید

تو نخواهی فهمید نه نفس های ِ مرا نه دل ِ تنگ ِ مرا.
تو به دنیای خودت می نگری
تو مرا بهر ِ خودت می خواهی ، نه مرا می خواهی

پراید - مزدا 3 - اصفهان - شیراز _ شاپور - جغد - شغل - هیراد و تولدش - دسته گل بی بهونه - پروتز - کلانتری - دعوا - شاهد 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 21 شهریور 1391 ساعت 08:27 ق.ظ

همیشه یکی هست درد دلت رو بهش بگی
اما وای ازاون روزی که خودش بشه درد دلت

خشک شد هستی ام از ریشه ولی گل کردم
هرک س ی هرچه که می گفت تحمل کردم

به پای ک س ی که دوستش داری *
* قشنگ ترین اسارت زندگی است !*

پ.ن:دوست دارم این اسارت هارو .

سوپ خاطره ها در دل
فشار سنگین پیچش آخرین جمله های تیز در ذهن
گذشت زمان
فسیلی از خاطره هایی که نمی خواهی
ولی در موزه ذهن به نمایش در می آوری
نا خود آگاه


بی وفایی مهر نبود که بر پیشانی ات بچسبد
داغی بود که بر دلم گذاشتی

[ بدون نام ] 21 شهریور 1391 ساعت 08:30 ق.ظ

این روزها یاد گرفته ام
وقتی دلتنگت می شوم
به نقطه ای خیره شوم
تا چهره ات پدیدار شود
اما چه حیف!
که اشک هایم صورتت را خیس می کنند! .


ماندن به پای ک س ی که دوستش داری *
* قشنگ ترین اسارت زندگی است !*

پ.ن:دوست دارم این اسارت هارو .


پ .ن لگد مال شده من توسط تو
خاتمه کار

[ بدون نام ] 21 شهریور 1391 ساعت 08:32 ق.ظ

منظورم احساسات زیبای لگد مال شده و به بازی گرفته شده من توسط تو هست صانعی .م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد