دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

لبان

این که نگاهت نمی کنم یعنی گرفتار توهم ، گوه به این زندگی ...
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 21 شهریور 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

اگر غفلت نهان در سنگ خارا می‌کند ما را
جوانمردست درد عشق، پیدا می‌کند ما را

من خیلی سختی تو زندگیم کشیدم به خاطر بدی های تو
به خاطر بازی کردنت با زندگی ابروم
دیگه همه چیز تمام شدست.
که توی چنگ و دندان هم زندگی میکنیم

دنیا شروع میشود از سایه های گرگ
وقتی تکان نمیخورَد از ترس توله هاش
وقتی شکارچی به زنش فکر می کند
از دست رفته است تمام گلوله هاش

به شیشه تکیه دادم

پشتم ش ک س ت ...

[ بدون نام ] 26 شهریور 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

( تاریک باد خانه ی مردی ، که نمی‌‌جنگد برای زنی‌ که دوستش دارد )

[ بدون نام ] 30 شهریور 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

ایــن هــمــه ســال ،،هرشب،، این همه سیـــگـــار
هنـــــــــوز، جای یکـــ شبـــ باتو بودن را پـر نکـــرده !

[ بدون نام ] 30 شهریور 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

ک س ی چه میداند امروز چند بار فرو ریختم؟



از دیدن ک س ی که تنها پیراهنش شبیه تو بود...

[ بدون نام ] 31 شهریور 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

بی خیال عشق ! می خواهم بنویسم
از عصری با کیکی گندمی
و دستمالی گل دوزی شده
و پیچک دور پنجره
و صدای باران
و
از همه روزهایی که در خاطرم هست
و سه شنبه های زندگانیم
و ترانه های بی خریدار دفتر چه ای که جز به انگشت باد ورق نخورد
بی خیال عشق!
بگذار از زندگانی ام بنویسم
و از همه جاهایی که نیستی
و از همه جاهایی که نخواهی بود
و از همه روزهایی که در خاطرم هست
که بی تو گذشت
و همه عصرهای بارانی با کیکی گندمی
که بی تو خواهند گذشت! .

[ بدون نام ] 31 شهریور 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

«فروغ» نیستم و بی تو خسته ام کرده ست
جدال روز و شب فرش ها و جاروها
شنیده ام که به جنگل قدم گذاشته ای
پلنگ وحشی من! خوش به حال آهوها...
.

[ بدون نام ] 10 مهر 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

راست می گویند
عاشق که باشی
شاعر هم می شوی
با تو
هرروز
نوزاد تازه ی عشق
در من ، شاعر می شود.
دستت را به من بده
تا از آتش بگذریم
آنان که سوختند همه تنها بودند

حرف های نگفته ام مثل
هیجان های فیلم تکراری
شعرهایی که دیده ام در خواب
کشف هایی که تو بیداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد