دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دوست خوب

یه دوستی دارم وقتی دلم میگره بش زنگ میزنم دلداریم میده ، ارومم میکنه ، خیلی دوسش دارم ، اما این بار که زنگ زدم داشت گریه ام می گرفت اما دیدم دل اونم گرفته دیگه حرفی نزدم و...


عزیزم ، فالو همون ادفیس بوکتو هست ، sاجست هم همون ساجست فیس  خودتون اونی زیری ها هم منشن هست به شما .

نظرات 2 + ارسال نظر
sarhang 24 بهمن 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

hichi nadaram begam joz inke
vaghean khoshhalam ke to dustami
va vaghean khoshhalam ke dooste khodet miduni mano
amma ey kash moghehai ke halet khub nis baham harf bezani
shayad un lahze betunam komaket konam
duset daram sarbazam

sarhang 12 اسفند 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

Khoshhalam barat ke in ruza halet khube
va unghad mashghulae zendegi shodi ke hatta vaght nemikoni inja biayo chize tazei benevesio az delgereftegiat nale koni
sarbaz hamishe khub bash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد