دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

پوف - عصر ابری شنبه

فقط برای خودم هستم... خود خودم.....   !!!!
صبورم و عجولم !!!
سنگین و سرگردان ، مغرور و قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگی زیاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می بینی نه سیرت آدمی ...

هیچ ندارم......


این روز ها دیگه سوعیتی نمونده ،  دلی نمونده ، فکر میکنم دلخوشی هم که خیلی وقته نموده ، الان آبادان هوا ابریه دلش میخواد بباره اما نمیتونه ،زندگی هم عادیه ،  تو خونه فقط منتظرم کاری دیگه ازم بر نمی یاد .


پ ن سرهنگ : اخی حسام پسر خوبی بود بودنش و یا نبودنشو تو فقط میتونی تصمیم بگیری ، خیلی حرف دارم خیلی امامدت هاست به خاطر اون حرفت بهش اهمیت نمیدم اونم یه جایی داره ...


پ ن فرهاد :  دوست قدیمی من فرهاد رفیعی سلام، کافی نت فعلا بسته است خیلی دوست دارم ببیننمت ، هر کجا هستی پیروز باشی باتون تماس میگیرم .

نظرات 1 + ارسال نظر
زمزم 24 فروردین 1392 ساعت 04:17 ب.ظ http://ros65.blogfa.com

چقد نوشتنت روون بود..دوس داشتم!
این معنی پارکانت ینی چی؟

پارکانتیه اسم ارمنی هست و ینی اندوه در پناه عیسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد